2012. ápr. 1.

Könnyű tavaszi ebéd

Ehhez a könnyű ételhez igazán nem kell sok hozzávaló, és sok idő sem, de az élmény óriási!!!!

Hozzávalók:

  • 2 bagett
  • fél csirkemell filé
  • méz
  • mustár
  • só, bors, vegeta
  • saláta
  • zöldségek

Ha nem tudunk friss, ropogós bagetthez jutni, vegyünk elősütött pékárut, így mindig garantáltan kiváló minőségű szendvicset kapunk. Egy embernek elég egy fél csirkemell, ezt felszeleteljük, sózzuk, borsozzuk, vegetázzuk, majd kevés olajon hirtelen pirosra sütjük. Ha megsült a bagett, a sütőbe sütőlapon betesszük a húst, s pár perci sütjük tovább, és ha van kedvünk meg is grillezhetjük, csak ne túl sokáig, mert nagyon kiszárad.
Amíg az elkészültek hűlnek, megmossuk a zöldségeket és salátát készítünk belőle. Ebbe a szendvicsbe nem kechup került, hanem mézes mustár. Először én is érdekesnek találtam, de már az első falatnál a rabja lettem.... Ehhez az öntethez 1:1-hez arányban keverjük a mustárt a mézzel (azaz ugyanannyi mustárt, mint mézet). 
Ha minden megvan, felvágjuk a bagettet, (én kitöröltem a tepsit a kenyér belsejével, így a szaftja sem ment kárba) belefektetjük a csirkemell csíkokat, meg locsoljuk a mézes-mustárral, tehetünk bele sajtot, paradicsomot, olívabogyót, bármit, amit csak akarunk, majd a salátát is megönthetjük a mézes-mustárral..... Jó étvágyat.....








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése