2012. márc. 4.

Barackos- kókuszos piskóta csokipudinggal


Ez a recept egy igazán egyszerű süteményhez tartozik. Aznap nem volt kedvem nagyon variálni, vagy valami bonyolultat elkészíteni, csak valami édesre vágytam.

Először elkészítjük az alap piskóta tésztáját, ehhez a receptet itt találjátok.

Majd, egy tetszés szerinti tepsit kibélelünk sütőpapírral, beleöntjük a tésztát, beledobáljuk a konzerv barackot, majd megszórjuk kókuszreszelékkel, és már mehet is a sütőbe.

Ha kész, kifordítjuk egy lapra, meglocsoljuk kicsit a konzerv levével, és vastagon meghintjük kókusszal, ezután olyanra vágjuk, amilyenre szeretnénk, én háromszögekre osztottam, s mellé öntöttem a Lidl-ben vásárolt csokipundingot. Lehet saját öntetet is készíteni, de én lusta voltam :D
Ebből a pudingból létezik vaníliás is és az is eszméletlen finom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése